Znalostní nákup za podpory e-Lefant, SW nástroje pro strategické řízení nákupu, Vás zvou na II. nákupní setkání s tématem Strategický nákup a jeho proměny.
Seminář navazuje na plzeňské podzimní setkání. Setkání v Humpolci nabídne volné pokračování. Seminář je určen manažerům nákupu a strategickým nákupčím.
Martin Zelinka (Siemens) zevrubně popíše komplexnost problematiky. Jan Vašek (ČVUT), přední odborník na problematiku nákupu, popíše tvorbu „komoditních“ strategií z hlediska pákových efektů a udržení si dlouhodobých vztahů. Martin Jarábek (Nafta) popíše reálný projekt komplexní automatizace v prostředí střední firmy.
Program:
9:00-13:00
Nová kvalita nákupu -> Kam míří globální lídři & Jak akce zabíjí myšlenku
Martin Zelinka, SCM & Procurement Director at Siemens,
Siemens, s.r.o., o.z., Industrial Turbomachinery
Strategická diferenciace nákupních položek dle míry investic účastníků vztahu -> Dynamický pohled na segmenty inovací, strategických a běžných komodit & Dlouhodobě udržitelné portfolio dodavatelů -> SSCM
Jan Vašek, ČVUT Praha
Případová studie: Proces pod kontrolou -> Komplexní automatizace strategických a taktických činností
Martin Jarábek, Nafta, a.s., manažer nákupu
Diskuse, vede Josef Zrník, 1803sw, Ostrava
13:00-14:00 Oběd
14:00-15:00 Prohlídka pivovaru / pokračující diskuse
Za Znalostní nákup srdečně zve Lucie Hromadová a Josef Zrník za e-Lefant
Reportáž: Zde
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.