——————————————————————————
Dne 14.3.2013 proběhla v Brně „mini-konference“, resp. seminář na téma „Potřebujete peníze? Najděte je v nákupu“
Seminář byl zaměřen na zjištění potenciálu úspor ve firmě, a to i těch na první pohled skrytých. V této oblasti hraje významnou roli právě nákup. Nicméně jak jsme se na semináři dozvěděli, důležitá je i spolupráce ostatních odborných útvarů společnosti. Byly vysvětleny jednodušší i sofistikovanější nástroje a analýzy nákupu, které nám pomohou odhalit největší možnosti úspor a nastínili jsme si i strategie k jejich dosažení vč. příkladů z praxe. Jak na semináři také zaznělo, strategie se mohou v jednotlivých společnostech a podmínkách lišit i když se jedná o stejný předmět nákupu. Hodně zajímavý byl i příspěvek Ing. Aleny Rozsypalové, která nám přiblížila pohled na úspory z hlediska controllingu ve firmě. V neposlední řadě byl seminář i vhodnou příležitostí k diskuzi a vzájemné výměně zkušeností v nákupu.
Alioth
——————————————————————————
A co v novém roce …
Vážení kolegové, milí čtenáři,
jak jste si všimli, konec světa nebyl, takže věříme, že budeme společně na tomto webu a v naší nákupní komunitě dále spolupracovat.
Co pro letošní rok chystáme?
- Nový design a verzi webu 2, který, věříme, bude přehlednější a uživatelsky příjemnější
- Na přelomu února a března konferenci na téma „Potřebujete peníze? Najděte je v nákupu“. Věříme, že to bude velmi zajímavé téma s praktickými příklady a využitím
- Koncem dubna konferenci „Marketing v nákupu“. Zde bychom si chtěli položit s předními marketingovými a nákupními odborníky otázky, co to vlastně marketing v nákupu je a jak ho používat
- Na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně s podporou BVV druhý ročník „Nákupní konference“. Věříme, že se podaří vytvořit její dlouhodobou tradici. A téma? To bychom rádi vybrali společně s Vámi
- Koncem roku akci na téma „Veřejné zakázky – jak na ně?“
- Ve spolupráci s BIBS – vysokou školou spuštění krátkodobého kurzu Strategický nákup
Když si to po sobě tak čteme, zdá se nám, že jsme hodně odvážní, a proto budeme potřebovat Vaši pomoc. Pokud byste měli zájem zapojit se jako účastníci nebo se přímo podílet na nějaké z výše uvedených akcí v rámci svých možností a zájmu, kontaktujte nás, prosím, na adrese:
info@znalostninakup.cz
Děkujeme a těšíme se
Alena Hanzelková a František Němeček
——————————————————————————
13.9.2012 Sdílení znalostí v nákupu
Vážení kolegové,
nyní malé zhodnocení konference „Znalostní nákup“ v bodech:
- navštívilo nás 76 účastníků
- dotazník k rozvoji webu vyplnilo a odevzdalo 55 účastníků
- Největší zájem máte:
- o strategický nákup – 19 účastníků
- praktické příklady a studie – 17 účastníků
- procesy – 11 účastníků
- elektronické aukce – 8 účastníků
V dotazníku jste měli spoustu nápadů takže:
Vaše podněty a nápady pro web zpracujeme formou ankety a nejlepší nápad odměníme, uvidíme, jak se nám to podaří v době prohibice -:)
Ještě jednou děkujeme za účast a diskuzi a zejména za to, že se zapojíte. Každá spolupráce, nápad a myšlenka je pro nás důležitá a proto nás kontaktujte na info@znalostninakup.cz
Za organizátory
Alena Hanzelková a František Němeček
Kompletní materiály z konference
Pro stažení videozáznamu jednotlivých řečníků prosím zadejte svou e-mailovou adresu, na kterou Vám budou zaslány odkazy na jednotlivé soubory.
Chyba: Kontaktní formulář nebyl nalezen.
A ještě úvod konference: