Znalostní nákup

Znalostní nákup
Literární okénko

Kniha Marketing služeb moderně a efektivně

vložil , 23.3.2014, počet zobrazení: 832, Žádné komentáře

Recenze nové knihy Ing. Miroslavy Vaštíkové

Kniha poskytuje ucelený obraz důsledků vlivu specifických vlastností služeb na marketing služeb, rozšíření portfolia nástrojů marketingového mixu a uplatnění marketingových strategií v manažerské praxi.

Z publikace vyplývá, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby efektivně poskytovat zákazníkům.

Autorka čtivou formou nejprve objasňuje základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb pro dosažení vytýčených cílů podniků poskytujících služby. Důraz je kladen na proces zvyšování kvality služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích a internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které také poskytují služby a marketingu obcí.

Nové vydání knihy je rozšířeno například o strategii balíčků služeb a strategií obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnost služeb včetně závěrů vlastních výzkumů. Více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka obsahuje také řadu nových příkladů a návodů z praxe.

Publikace je určena zejména manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, především měst a obcí a studentům.

Autorka, dlouhodobě působí na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné, Slezské univerzity v Opavě, na katedře marketingu. Zde se věnuje především pedagogické a vědeckovýzkumné činnosti. Napsala již celou řadu odborných knih, článků a vysokoškolských učebnic s tématikou aplikací marketingu z oblasti služeb, mezinárodního marketingu, marketingu obcí a nákupního marketingu.

2. Vydání. Praha: Grada publishing, 2014.

Podělte se s ostatními
Share on FacebookShare on TumblrTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn
Lada

Napsat komentář

© 2017 Znalostní nákup Všechna práva vyhrazena Provozuje Prescom

Webové stránky používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close